BBQ Kamp

Waarschuwingsbericht

Inzenden van dit formulier is niet langer mogelijk.

Om het kamp op een fijne manier af te sluiten, organiseren we naar jaarlijkse gewoonte een bezoekdag, waarop iedereen van harte welkom is. Op deze laatste dag van het kamp, zondag 23 juli, voorzien wij een BBQ voor zowel leden als ouders, vrienden, familie en anderen die betrokken zijn met onze scoutswerking. Dit alles vindt plaats in het mooie Kemmel (Lokerstraat 49, 8956 Kemmel).

We vragen wel dat iedereen zich hiervoor op voorhand inschrijft via dit formulier. Nadat je bent ingeschreven, kan je meteen de betaling in orde brengen door het gepaste bedrag over te schrijven naar ons rekeningnummer (BE90 7344 0209 6432), graag met de vermelding "BBQ 2023 + naam". Je zal ook de mogelijkheid hebben om je drankkaarten al aan te kopen. Meer informatie volgt in het formulier.

LET OP: leden die meegaan op kamp hoeven niet aangegeven te worden in deze inschrijving! Zij worden automatisch ingerekend in de aankoop van het eten en hoeven niet te betalen voor de BBQ.

Hopelijk allemaal tot dan!

Veel scoutse groetjes,

Scouts Vossem

TIP: Om comfortabel te kunnen zitten, neem je best een openklapbaar stoeltje mee!