BBQ Kamp 2024

Om het kamp op een fijne manier af te sluiten, nodigen we iedereen van harte uit voor onze jaarlijkse bezoekdag op zondag 21 juli. Op deze laatste dag van het kamp organiseren we een heerlijke BBQ voor leden, ouders, vrienden, familie en alle anderen die betrokken zijn bij de scoutswerking. De barbecue vindt plaats in het prachtige Chimay, op het adres Rue de Signy 14, 6464 Rièzes

Voor een vlotte organisatie vragen we vriendelijk om je vooraf in te schrijven via dit formulier. Zodra je ingeschreven bent, kan je het verschuldigde bedrag overmaken naar ons rekeningnummer (BE90 7344 0209 6432) met vermelding van "BBQ 2024 + uw naam". Ook heb je de mogelijkheid om vooraf drankkaarten aan te kopen. Meer details volgen in het inschrijvingsformulier.

Belangrijk: leden die deelnemen aan het scoutskamp hoeven niet apart ingeschreven te worden voor de BBQ. Hun maaltijd is al inbegrepen en ze hoeven dus niet meer hiervoor te betalen.

We kijken er naar uit om jullie allemaal te verwelkomen!

Scoutse groetjes,

De leiding van scouts Vossem

TIP: Om comfortabel te kunnen zitten, neem je best een openklapbaar stoeltje mee!

Naam dat op de bestelling komt te staan.
De BBQ kost 15 euro.
De BBQ kost 8 euro
Drankkaarten
Frisdrank kost €1,50 en pintjes €2. Voor een glaasje cava betaal je €3. Natuurlijk kan je ter plekke ook nog drankkaarten kopen, maar via deze manier vermijd je te moeten aanschuiven aan de kassa.
CAPTCHA
Dit veld is om te testen of je een machine of persoon bent om spamberichten te voorkomen.
2 + 15 =
Los dit eenvoudige wiskundige probleem op en voer het resultaat in. bijv. voor 1+3, voer 4 in.