JOEPIE! Het hoogtepunt van het scoutsjaar komt eraan: over enkele maanden trekken we met z’n allen op scoutskamp naar het prachtige Oostkamp. Dit jaar dompelen we ons onder in het thema van het Wilde Westen! 🤠
De inschrijvingen voor ons kamp zijn dan ook geopend. Inschrijven kan via de volgende link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf2LZ6elvn-X8k1IXst1JsosWFMS_5e-Dc7lVN5y-Nh_7KPKw/viewform?usp=header
Je kan je zoon/dochter ten laatste nog inschrijven op 31 mei, nadien sluiten de inschrijvingen.
Alle praktische informatie vinden jullie terug in ons kampboekje. Daarin lezen jullie wat jullie kind allemaal moet meenemen, hoe een kampdag eruitziet, welke activiteiten we organiseren en wat de deelname precies kost. Kortom: alles wat jullie moeten weten om goed voorbereid aan het kamp te beginnen.
Ook de inschrijvingen voor de barbecue tijdens onze jaarlijkse bezoekdag zijn geopend. Via de volgende link kunnen jullie je bestelling doorgeven: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdVlYwjnYAVVtr-2ddYUzLinwafbx0P1x8RxZu_zn1FWiGiTA/viewform?usp=header
Je bestelling plaatsen voor de barbecue kan nog tot en met 1 juli.
Tijdens de bezoekdag zijn natuurlijk niet alleen ouders van harte welkom, maar ook oma’s, opa’s, broers, zussen, vrienden en vriendinnen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde!
Heb je nog vragen of wil je het kampboekje samen met de groepsleiding doornemen? Kom dan op zondag 17 mei om 17 u 15 naar het infomoment in de scoutslokalen. U heeft dan de mogelijkheid om ons allerlei vragen te stellen, alsook om nog een das, T-shirt of gamel te kopen.
We kijken er alvast super hard naar uit om er samen een fantastisch kamp van te maken!
Tot in juli!


