Programma wouters

maart - april

Zondag 3 maart:

Het is de eerste zondag van de maand, jammer genoeg geen vergadering dus. We vliegen er volgende zondag weer dubbel en dik in, tot dan!

⚠️VANDAAG SLUITEN DE INSCHRIJVINGEN VOOR ONZE ITALIAANSE AVOND⚠️ Vergeet je niet in te schrijven hè, want dit gexeldig eetfestijn met hééééérlijk eten en animatie voor de kids wil je echt niet missen.

Zaterdag 9 maart

Mamma mia… Het is weer de tijd van het jaar Italiaanse avond. Op zaterdag  9 maart zijn jullie allemaal uitgenodigd om te genieten van een heerlijke spaghetti of lasagne met als afluister tiramisu/waterijsje. Hopelijk zien we jullie daar!

Zondag 17 maart

Vandaag nemen we het op tegen elkaar, leden vs leiding. Wie denken jullie dat gaat winnen? Bereid jullie maar voor, voor deze ultieme strijd die van start gaat om 14u Tot 17u aan de scoutslokalen.

Zondag 24 maart

Zouden onze wouters goede wetenschappers zijn? Vandaag komen we dit te weten in ons ultieme SCOUTSLAB. Trek jullie witte schort n veiligheidsbril al maar aan voor de gekste proefjes!!! Hopelijk ontploft de boel niet… (14u-17u)

Zondag 31 maart

Horen jullie dat? Jaja de paasklokken luiden weer. Aangezien jullie het waarschijnlijk te druk hebben met paaseitjes rapen is er geen vergadering vandaag :((

Zondag 7 april

De paashaas is jullie zeker niet vergeten maar is een beetje verstrooid geweest en is zijn paaseitjes onderweg verloren. Komen jullie langs om hem te helpen? Afspraak aan de lokalen om 14u tot 17u.

Zondag 14 april

Omdat we een super leuke activiteit op kamp willen doen, moeten we nog wat centjes verzamelen. Tijd voor nog een kasactie!! Meer informatie volgt nog.

Vrijdag 19 april – Zondag 21 april

Deze week is het niet enkel zondag scouts maar het hele weekend!!! Het is namelijk groepsweekend. Zo kunnen we ons dubbel en dik amuseren. Verdere informatie volgt nog.

Zondag 28/04:
Vandaag geeft de oudste tak, de jin, nog eens leiding. Zij hebben een superleuk spel voor jullie in petto. Afspraak van 14u tot 17u aan de scoutslokalen. En niet getreurd, jullie leiding is ook van de partij hoor. Tot dan!

Groetjes van jullie leiding,

VIC FLORENCE NÉAH JONAS JILL JONAS