Programma kapoenen

april - mei - juni

zondag 28 april

Vandaag geeft de oudste tak, de jin, nog eens leiding. Zij hebben een superleuk spel voor jullie in petto. Afspraak van 14u tot 17u aan de scoutslokalen. En niet getreurd, jullie leiding is ook van de partij hoor. Tot dan!

Zondag 5 mei:

Helaas pindakaas, geen vergadering vandaag. Het is weer de eerste zondag van de maand, wat betekent dat we onze favoriete leden moeten missen, en jullie jullie favoriete leiding 😢 Maar niet getreurd! Volgende week zien we elkaar terug!

Zondag 12 mei:

Vandaag houden de jogivers hun jaarlijkse Croquefestijn. Ze verkopen heerlijke croque monsieurs om geld in te zamelen voor hun kamp. En wij doen ook mee! We gaan ijsjes verkopen om ons eigen kamp extra leuk te maken 🍦🍧De exacte uren volgen nog in de WhatsApp-groep.

Zondag 19 mei:

Zoals beloofd staat vandaag onze langverwachte kooktocht op het programma! Neem allemaal iets lekkers mee dat makkelijk klaar te maken is op een kampvuur 😋 en vergeet vooral je gamel niet! Afspraak van 11u30 tot 14u  aan de lokalen.

Zondag 26 mei:

Dag varkentjes, vandaag gaan wij nog eens goed ravotten! Het motto vandaag is ‘hoe vettiger, hoe prettiger’ 🐷Doe zeker kleren aan die vuil en nat mogen worden, want vandaag gaan we lekker vies worden en heel wat leuke waterspelletjes spelen!!!

Zondag 2 juni:

Wat vliegt de tijd toch snel! De laatste vergadering van het jaar is aangebroken. Zo’n geweldig jaar afsluiten kan maar op 1 manier, jaja, een BBQ! Neem allemaal een vleesje mee en kom mee smullen tussen 18u en 20u aan de lokalen.

TOT OP KAMP!!!

Veel kusjes van jullie leiding,
Minna, Ellie, Alessandro, Laïs, Kyana en Leen