Programma jogivers

maart - april

Zondag 3 maart:

Het is de eerste zondag van de maand, jammer genoeg geen vergadering dus. We vliegen er volgende zondag weer dubbel en dik in, tot dan!

⚠️VANDAAG SLUITEN DE INSCHRIJVINGEN VOOR ONZE ITALIAANSE AVOND⚠️ Vergeet je niet in te schrijven hè, want dit gexeldig eetfestijn met hééééérlijk eten en animatie voor de kids wil je echt niet missen.

Zaterdag 9 maart + Zondag 10 maart:

Jaja het is weer die tijd van het jaar. Kom allemaal lekkere spaghetti, lasagne, tiramisu en nog veel meer smullen op de Italiaanse avond. Je kan je via onze site inschrijven.

Na een fantastisch eetfestijn moet er natuurlijk ook opgeruimd worden, dit door de leiding natuurlijk en niet door jullie 😉 zondag GEEN vergadering dus ☹.

10 maart: Er is geen vergadering vandaag want wij zijn nog aan het opruimen van Italiaanse avond!!! Maar niet getreurd volgende week zijn we er weer.

17 maart: Het is weer eens tijd voor een kasactie! Dit doen we voor centjes te verdienen voor een kei leuke activiteit te kunnen doen op kamp. Meer info wordt nog meegedeeld via de whatsappgroep.

24 Maart: We gaan weer een klassieker doen, we spelen namelijk nog eens een mega cool ladderspel!! We verwachten iedereen om 14u aan de lokalen.

30maart: JAJA trek die kookschorten maar aan want wij gaan op kooktocht! Haal je talenten al maar boven want we gaan zien wie de beste keukenprins of prinses is. Meer info volgt nog via whatsapp.

7 april: Het is weer de eerste zondag van de maand dus geen vergadering!!!

14april: We gaan nog eens een kasactie doen namelijk een mega coole carwash!!! Haal de sponsen maar boven want wij gaan elke auto doen blinken!! Meer info volgt nog!!

19-21 april: OMG, het is weer groepsweekend!! We gaan weer een heel weekend samen met al de andere takken spelletjes spelen. WHOOP, zin in!  Vergeet je zeker niet in te schrijven!!

Zondag 28/04: Vandaag geeft de oudste tak, de jin, nog eens leiding. Zij hebben een superleuk spel voor jullie in petto. Afspraak van 14u tot 17u aan de scoutslokalen. En niet getreurd, jullie leiding is ook van de partij hoor. Tot dan!

Dat is weer het programmaboekje voor de komende maand. Wij hebben er al veel zin!

Groetjes van jullie leiding

Sander      Xiandro        Gitte         Robin        Maya          Dario