Programma givers

mei

05/05: Het is de eerste zondag van de maand, dus helaas is er geen vergadering! Tot volgende week :)

12/05: Vandaag spelen we een groot parkspel! Afspraak om 14u aan de scoutslokalen met je fiets!

PS: Jij komt toch ook voor de vergadering een lekkere croque monsieur van de jogivers eten he?  WABLIEF: WAT WAAR HOE? Onze jogivers organiseren aan de scoutslokalen een croquefestijn. Een heerlijke croque monsieur met een vers slaatje, een fris drankje en achteraf een ijsje van de kapoenen? Klinkt zalig hé! Vanaf 11u30 openen ze hun deur: allen daarheen!
Meer info op hun facebook evenement 'CROQUE FESTIJN

19/05: Neem allemaal iets lekkers mee, want wij trekken op kooktocht! Afspraak van 11u tot 13u aan de lokalen.

26/05: We hebben het afgelopen scoutsjaar al een aardig sommetje in onze kassa verdiend! Toch heeft ons spaarvarkentje nog wat honger en doen we nog een laatste kasactie voor kamp. Meer informatie volgt nog!

Het programmaboekje voor juni zullen we aanvullen zodra we onze examenplanningen hebben!

☀️🍹Zaterdag 22 juni🍹☀️

De Jin organiseert vandaag een super gezellige ZOMERBAR vanaf 15u aan de lokalen. Er zullen tal van leuke activiteiten zijn: een reuze springkasteel, nageltje klop, petanque, spikeball,... Daarnaast zal ook de EK match van de Rode Duivels, België-Roemenië live worden uitgezonden.

Plof je neer in één van onze strandstoelen, neem een fris drankje in de hand en genieten maar! Neem jij de zon mee, dan zorgt onz ejin voor de rest? ☀️Allen daarheen is dus de boodschap!

Meer informatie op hun facebookevenement: KLIK HIER

Groetjes, kusjes lekjes van jullie lievelingsleiding <3